המבוכה בהקפות השניות והצבע שנבחר בקמפיין דגל | הפרשנים

    אייל ראובן No Comments on המבוכה בהקפות השניות והצבע שנבחר בקמפיין דגל | הפרשנים

    מדוע נבחר הצבע הירוק בקמפיין דגל התורה, מה קורה בציונות הדתית ומה הביקורת של בכירי הליכוד על נתניהו | פינת הפרשנים

    צילום: צילום עצמי, דוד זר
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבועיים לבחירות: כתבנו בכנסת אבי רבינא והפרשן יהודה אבידן, שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), על הקמפיינים במפלגות החרדיות והמבוכה בהקפות השניות בחב"ד.

    אבי רבינא על קמפיין דגל: "אנשים לא הבינו למה הקמפיין של דגל מלווה בצבע הירוק. גפני הבין את הביקורת אבל הוא אמר שאלה הצבעים שליוו אותנו בבחירות ההיסטוריות בתשמ"ט ויזכיר לאנשים את הדחיפות".

    יהודה אבידן התייחס למצב בציונות הדתית: "במעוזי הציונות הדתית יש עדיין מתלבטים של שקד ואפילו המחנה הממלכתי. יש שם קרוב לשני מנדטים שאליהם מכוונים. שם ביבי משקיע את מירב המאמצים".

    רבינא על המבוכה בהקפות השניות: "כל הסיפור של הגעת פוליטיקאים להקפות יצא משליטה. שקד מגיעה להדר גנים ומתקבלת בבוז, אחרי זה גם בתל אביב. אתה רואה שוב את המתיחות בין נתניהו לשקד. שקד ונתניהו הגיעו שניהם לפתח תקווה ונתניהו ורעייתו המתינו באוטו שהיא תסיים.

    "גנץ וסער מגיעים להקפות המסורתיות בכפר חב"ד ומתקבלים בקריאות בוז, ושעה לאחר מכן מגיע נתניהו מגיע ומחכה שבן גביר יסיים. כשהופכים את האירוע לפוליטי זה מה שקורה, מחול שדים. שתי תקריות מביכות בשעתיים".

    אבידן: "אני חושב שזו צביעות להזמין את גנץ וסער שניסו לעקור את כל הקדוש והיקר בשנה האחרונה. כל בוז שנשרק להם הם הרוויחו ביושר.

    "אחד המקומות החזקים ביותר שהורידו את אורבך מימינה היה בהדר גנים – שם הפגינו לו מול הבית כל הזמן. מי שייעץ לשקד להגיע לשם היה טיפש". 

    לאחר מכן עדכן רבינא בנעשה בליכוד: "בכירי הליכוד ובהם יריב לוין אומרים שזו טעות ללכת על הראש של שקד. למה להקדיש לה את הקמפיין? פילבר הוכיח שגם אם היא עוברת היא לא לוקחת קולות מגוש הימין. הבכירים אומרים שהוא בעצם מזניח את הנושאים המרכזיים".



    0 תגובות